середу, 13 березня 2024 р.

 

VІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»


    

З метою обговорення актуальних питань розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та позашкільної освіти кафедрою теорії і методики змісту освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 29 лютого 2024 року було проведено VІІІ Всеукраїнську науково-методичну практичну конференцію «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика».

Співорганізаторами конференції стали Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»,  Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний авіаційний університет, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДВНЗ УМО НАПН України, Глухівський національний університет імені Олександра Довженка та інші.

З вітальним словом до учасників конференції звернувся директор Інституту проблем виховання Національної Академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, академік Іван БЕХ, який зазначив, що результати конференції стануть рушійною силою на шляху до поліпшення якості національної освіти і науки України та життя суспільства; укріплення безпеки, миру й стабільності в нашій державі.

Пленарне засідання розпочала завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Лариса СЄРИХ, яка розкрила основні напрями роботи кафедри ТМЗО та питання ефективності розвитку професійної компетентності педагогів кафедри відповідно до навчальних дисциплін.

З доповіддю про формування безпечного освітнього середовища підготовки майбутніх учителів математики засобами цифрових технологій виступила Інна ШИШЕНКО, доцент кафедри математики, фізики та методики їх навчання, Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, кандидат педагогічних наук, доцент; про компетентнісний підхід у вимірі нових рамок компетенцій ЄС та «шейп-компетенцій» – Михайло ЖУК, доцент кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДВНЗ УМО НАПН України, кандидат філософських наук, доцент; про Traditions of Kharkiv philological school in works of V. Gryshko – Вікторія ЧУРКІНА, директор департаменту Online Studies громадської організації «Міжнародна наукова гільдія», кандидат мистецтвознавства, доцент; про реалізацію компетентнісного підходу, наскрізних навичок засобами підручника «мистецтво» 7 клас авторів Л. Масол, О. Калініченко – Олена КАЛІНІЧЕНКО, доцент кафедри комп’ютерних технологій, дизайну і графіки Національного авіаційного університету, кандидат педагогічних наук; про безпечне освітнє середовище ЗЗСО як ключовий чинник адаптації здобувачів початкової освіти до наслідків війни в Україні – Альона ТИХОНОВА, старший викладач кафедри педагогіки і психології початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, доктор філософії; про використання інтернет-сервісів із метою інтенсифікації освітнього процесу закладів позашкільної освіти – Тетяна СЄРИХ, методист комунального закладу Сумський палац дітей та юнацтва Сумської міської ради, доктор філософії.

Із заключним словом виступив Сергій ГРИЦАЙ – проректор з наукової роботи Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, який докладно проаналізував науково-дослідну діяльність КЗ СОІППО «Теоретико-методичні засади розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти», показав досягнення компетентностей педагогів області в аналітиці й  цифрах, наголосив на щорічному зростанні масштабів конференції, що надає більше можливостей обговорити актуальні питання розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів.

Всеукраїнська науково-методична практична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» вже восьмий рік поспіль успішно слугує освітньою платформою для обговорення нових проєктів, цікавих ідей, виступів, тренінгів, круглих столів, майстер-класів з усієї України, а цьому році й Ірландії.

За результатами проведеної конференції педагоги обмінялися власними інсайтами, практичними напрацюваннями, налагодили взаємозв’язки та підвищили професійну компетентність відповідно до сучасних трансформацій суспільства та формування й розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів.

Запрошуємо науково-педагогічну спільноту України й закордоння на ІХ Всеукраїнську науково-методичну практичну конференцію «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» в 2025 році, зичимо наукових пошуків і злетів!