Науково-методична діяльність

2022 ПРОЄКТИ ТА ЛАБОРАТОРІЇ КАФЕДРИ ТМЗО 


Презентація кафедри теорії і методики змісту освіти
Багатовекторність розвитку особистісно-професійної компетентності педагога
Наукові вектори
Напрями наукових досліджень науково-педагогічних працівників кафедри ТМЗО
Нова українська школа. Мережа шкіл, дружніх до дитини
ВИДАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РІВНЯ "ETNIKS TEACHERS"
MEDIA + QRкод = МИСТЕЦТВО
Про надбання та перспективи кафедри теорії і методики змісту освіти





Інформаційний лист "ІІІ Всеукраїнська науково-методична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика»


Програма ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика»


Довідка про проведення  ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика»


Вітання дійсного члена Національної академії педагогічних наук України, доктора психологічних наук, професора директора Інституту проблем виховання НАПН України, заслуженого діяча науки і техніки України І.Д. Беха


Загальна презентація ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика"


Презентація "Модернізація ТМЗО"




Кафедра теорії і методики змісту освіти впроваджує наукову тему: «Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, повної загальної середньої та позашкільної освіти». Дослідна робота триватиме з 2017 по 2021 роки. Відповідно до наказу КЗ СОІППО від 25.05.2017 № 70-ОД  на засіданні кафедри було заслухано звіти викладачів про стан реалізації І етапу науково-дослідної роботи (докладніше).



 Регіональний експеримент



Презентація






СЄРИХ ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА, 

к. пед. наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; докторант Інституту проблем виховання НАПН України