ІХ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ
«ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»
Кафедрою теорії і методики змісту освіти Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти з метою обговорення актуальних питань розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та позашкільної освіти
06
лютого 2025 року було проведено ІХ Всеукраїнську науково-методичну
практичну конференцію «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА:
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА».
Співорганізаторами конференції стали
Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Сумської
обласної державної адміністрації, Державна наукова установа «Інститут
модернізації змісту освіти», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Національної академії педагогічних наук України, Інститут проблем виховання
Національної академії педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний
заклад «Харківська академія неперервної освіти», Білоцерківський інститут
неперервної професійної освіти ДВНЗ УМО НАПН України, Сумський педагогічний
університет імені А.С. Макаренка, Глухівський національний університет імені
Олександра Довженка та інші.
З вітальним словом до учасників
конференції звернувся ректор Комунального закладу Сумський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти доктор педагогічних наук, професор Юрій
НІКІТІН, який наголосив на важливості перспективних завдань, які виконує
інститут у 2025 році та директор Інституту проблем виховання Національної
Академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, академік Іван
БЕХ, який зазначив, що результати конференції стануть рушійною силою на
шляху до поліпшення якості національної освіти і науки України, мирного життя,
безпеки, стабільності в нашій державі.
Пленарне
засідання розпочала завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ
СОІППО, кандидатка педагогічних наук, доцентка Лариса СЄРИХ, яка
розкрила основні напрями роботи кафедри ТМЗО та питання ефективності розвитку
професійної компетентності педагогів кафедри відповідно до навчальних
дисциплін.